Aanmelden voor intake/kennismaking
Wanneer je wilt starten met de behandeling van je klachten kun je je aanmelden voor een intake/kennismakingsgesprek. Dit verkennende gesprek duurt 45 minuten. Tijdens dit gesprek zullen we gezamenlijk je klachten en problemen zo helder mogelijk in kaart brengen. Op basis hiervan kan ik je een passend advies geven over mogelijke wegen naar oplossingen. Net als al onze gesprekken is het intake/kennismakingsgesprek persoonlijk en vertrouwelijk.
Afspraken
Ik verwacht dat je elke afspraak aanwezig zult zijn. Als je een keer niet kan komen, meld het dan zo vroeg mogelijk. Wanneer de afspraak minder dan 24 uur van te voren wordt afgezegd, wordt het halve tarief in rekening gebracht.
Wachttijden, Werkdagen en waarneming
Voor informatie over actuele wachttijden en waarneming zie pagina Nieuws.
Vanaf 1 april 2018 ben ik in de praktijk op maandag (wekelijks) en incidenteel op aanvraag . Wilt u meer weten over aanmelding en vervolg dan kunt u contact opnemen; telefonisch op maandag en vrijdag (op de andere werkdagen voicemail, indien nodig wordt u na 18.00 uur teruggebeld) of een mail sturen.
Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact opnemen met de zorgaanbieder, of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u ondersteunen, zodat u binnen 4 weken vanaf uw eerste contact met een zorgaanbieder een intakegesprek krijgt, en dat de behandeling binnen 10 weken vanaf de intake is gestart. Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen (de treeknormen).